TERMENI SI CONDITII
7. POLITICA DE VANZARE ONLINE
7.1. Accesul la serviciu 7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont. 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului. 7.1.3. ACE Med Pharm isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel ACE Med Pharm. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile ACE Med Pharm, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate. 7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti. 7.1.5. In situatia in care ACE Med Pharm descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, ACE Med Pharm isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al ACE Med Pharm pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate. 7.2. Produse si servicii 7.2.1. ACE Med Pharm poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care ACE Med Pharm are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil. 7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului. 7.2.3. ACE Med Pharm poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1. 7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA. 7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica. 7.2.6. In conditiile prevazute de lege, pretul produselor electornice de joasa teniune afisat pe site, include taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la costul produsului, acesta va contacta echipa ACE Med Pharm. 7.2.7. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, ACE Med Pharm va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii. ACE Med Pharm nu va factura persoane juridice, chiar si la solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca site-ul este adresat exclusiv persoanelor fizice. 7.2.8. In cazul platilor online ACE Med Pharm nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul. 7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea ACE Med Pharm, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. 7.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor ACE Med Pharm isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective. 7.3. Comanda online 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia. 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa. 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca ACE Med Pharm poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de ACE Med Pharm si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului. 7.3.4. ACE Med Pharm poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri: 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online; 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ACE Med Pharm, in cazul platii online; 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte; 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel ACE Med Pharm si/sau partenerii acestuia; 7.3.4.5. realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate; 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.; 7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul ACE Med Pharm, suma aceasta va fi returnata de catre ACE Med Pharm in maxim 30 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client. 7.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre ACE Med Pharm, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produselor, in termen de maxim 30 de zile de la data la care ACE Med Pharm a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract. 7.3.8. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei ACE Med Pharm solicitarea de anulare sau modificare a comenzii. 7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, ACE Med Pharm va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care ACE Med Pharm a luat la cunostinta acest fapt. 7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea ACE Med Pharm, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora. 7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator. 7.4. Comanda telefonica 7.4.1. Clientul / Membrul ACE Med Pharm poate efectua comenzi telefonice apeland unul dintre numerele autorizate evidentiate pe site. 7.4.2. Pentru plasarea telefonica a comenzii, clientul va furniza operatorului toate datele solicitate pentru comenzile plasate online 7.4.3. Comanda plasata telefonic se considera a fi confirmata doar dupa primirea de catre Client a unui mesaj electronic de confirmare din partea ACE Med Pharm. 7.4.4. Pentru comenzile plasate telefonic nu este posibila plata online cu card bancar. 7.5. Contract si finalizare 7.5.1. ACE Med Pharm va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client. 7.5.2. ACE Med Pharm va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa. 7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea ACE Med Pharm, devine Contract onorat. 7.6. Transport 7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului ACE Med Pharm, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii ACE Med Pharm. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor ACE Med Pharm, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii ACE Med Pharm. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii ACE Med Pharm prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol. 7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 48 de ore lucratoare de la plasarea comenzii. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, ACE Med Pharm va informa Clientul prin E-mail, in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 30 de zile de la data renuntarii. 7.7. Calitate si garantii 7.7.1. Fiecare produs comercializat de ACE Med Pharm beneficiaza de termenul de valabilitate mentionat pe ambalajul produsului. Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Informații cu privire la termenii și condițiile de garanție ACE Med Pharm, și instrucțiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse sunt predate Clientului sub forma unei broșuri introdusa in fiecare colet / produs. Niciun Membru/Client nu poate solicita o garanție extinsă, în alți termeni și alte condiții și/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garanția oferita de ACE Med Pharm este emisa în conformitate cu legislația în vigoare și se bazează pe obținerea de catre ACE Med Pharm a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate, respectiv, certificate de autenticitate și/sau de conformitate, direct de la producător și/sau distribuitorii autorizați ai producătorului. Fiecare produs comercializat de ACE Med Pharm beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, si conform prevederilor art. 7.7.1., inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia. 7.7.2. In cazul in care ACE Med Pharm nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care ACE Med Pharm ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre ACE Med Pharm in termen de maximum 30 de zile, conform art. 11 alin. 2 din Legea 130/2000 privind executarea contractelor la distanta. 7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, ACE Med Pharm va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre ACE Med Pharm a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, ACE Med Pharm va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2.. 7.8. Returnarea produselor 7.8.1. Clientul ACE Med Pharm poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii: 7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe; 7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit; 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie; 7.8.1.4. Produsele au marimi eronat comandate de catre Client; 7.8.1.5. "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. 7.8.2. Clientul se obliga sa notifice ACE Med Pharm, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor. 7.8.3. Clientului care a notificat ACE Med Pharm conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, ACE Med Pharm considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul. 7.8.4. Clientul ACE Med Pharm nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4. 7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat. 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 7.8.4.4. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) ACE Med Pharm isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse cosmetice. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile sunt considerate ca o parte a produsului. 7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului. 7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. 7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar ACE Med Pharm nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5. 7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. 7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care ACE Med Pharm va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina ACE Med Pharm. |